تماشای این برنامه به سود شماست

کارمانی

پخش ویدیو
آنچه در قسمت نوزدهم گذشت
هر دو سرمایه‌پذیر این قسمت از کارمانی کسب‌وکارهای خلاقانه و نوین هستند. یکی از آن‌ها سامانه هوشمند برای تبادل دارو است و دیگری خدمات تجارت الکترونیک ارائه می‌دهد. سود پیش‌بینی‌شده این دو طرح به ترتیب ۴۲ و ۴۵ درصد است. باید دید در این قسمت از برنامه کدام طرح بر روی سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد قرار می‌گیرد. همین حالا کارمانی را تماشا کنید.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت هجدهم گذشت
سرمایه‌ی مورد نیاز هر دو طرح شرکت‌کننده در این قسمت یکسان است. یکی از آن‌ها واکس شیمیایی تولید می‌کند و دیگری در صنایع غذایی فعالیت می‌کند. در نهایت باید دید کدام طرح نظر داوران را جلب می‌کند و روی سکوی تامین مالی جمعی قرار می‌گیرد. برای اطلاع از طرح منتخب قسمت هجدهم، همین حالا می‌توانید کارمانی را تماشا کنید.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت هفدهم گذشت
یکی از سرمایه‌پذیران این قسمت پیمانکار ساختمانی است و با سرمایه درخواستی ۲۵ میلیاردی به کارمانی آمده است. سرمایه‌پذیر دیگر برای تولید محتوای اینستاگرامی سورپرایز‌های خاص طراحی و اجرا می‌کند و با سرمایه درخواستی ۵ میلیارد تومان در این برنامه شرکت کرده است. برای اطلاع از طرح منتخب، قسمت هفدهم کارمانی را مشاهده کنید.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت شانزدهم گذشت
شرکت‌کننده‌های این قسمت از کارمانی دستگاه‌های کنترل‌کننده می‌سازند. یکی از آن‌ها سازنده سامانه کنترل حضور و غیاب است و سود پیش‌بینی‌شده ۴۴ درصدی دارد و دیگری سازنده دستگاهی است که مصرف برق را کنترل می‌کند و سود پیش‌بینی‌شده ۴۰ درصدی دارد. همین حالا می‌توانید قسمت ۱۶ کارمانی را تماشا کنید.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت پانزدهم گذشت
دو طرحی که در این قسمت از کارمانی حضور دارند از نظر مدت زمان طرح باهم متفاوت هستند. طرح ماد باتری کیش با مدت زمان ۷ ماهه و طرح داروسازی فاران شیمی با مدت زمان ۱۲ ماهه برای دریافت مجوز تامین مالی جمعی طرح‌خود را به داوران ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای اطلاع از طرح منتخب این قسمت از برنامه همین حالا کارمانی را مشاهده کنید.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت چهاردهم گذشت
حوزه فعالیت دو کسب‌وکاری که در این قسمت از کارمانی حضور دارند، زمین تا آسمان باهم متفاوت است. یکی از این کسب‌وکارها ضایعات فولادی فرآوری می‌‌کند، دیگری تولیدکننده تجهیزات ورزشی است. داوران این قسمت از کارمانی نیز به نمایندگی از شما مقابل سرمایه‌پذیران نشستند و با سوالات دقیق خود ابعاد مختلف طرح‌ها را به چالش کشیدند.