تماشای این برنامه به سود شماست

طرح کارمانی

پخش ویدیو
آنچه در قسمت سیزدهم گذشت
در این قسمت از برنامه یک شرکت فعال در حوزه‌ی سرگرمی و یک فروشگاه اینترنتی سرمایه‌پذیرهای کارمانی هستند. داوران این قسمت از برنامه، تیم‌ها را از جوانب مختلف بررسی می‌کنند و با به چالش کشیدن آن‌ها سعی می‌کنند تیم منتخب را مشخص کنند. باید دید در این قسمت از برنامه کدام یک از این دو طرح می‌تواند مجوز حضور در سکوی تامین مالی جمعی را به خود اختصاص دهد.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت دوازدهم گذشت
در قسمت دوازدهم کارمانی، دو طرح تولیدی برای گرفتن مجوز جذب سرمایه از طریق تامین مالی جمعی در برنامه حضور دارند. طرح پاکان تجهیز روز در حوزه تولید لوازم دندان‌پزشکی فعالیت می‌کند و طرح تولید پوشاک بانوان تولیکا در حوزه تولید پوشاک فعالیت دارد. داوران برنامه با نگاه دفاع از حقوق سرمایه‌گذاران به بررسی هر دو طرح می‌پردازند. همین حالا می‌توانید قسمت ۱۲ کارمانی را مشاهده کنید.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت یازدهم گذشت ...
در قسمت یازدهم کارمانی دو طرح با سود پیش‌بینی‌شده یکسان حضور دارند. طرح خریدوفروش طلای آب‌شده آنلاین عیاره و طرح بازرگانی لوازم خانگی با برند کالای خونه پارسه برای کسب مجوز تامین مالی جمعی طرح‌ خود را به داوران ارائه می‌دهند. باید دید از نظر داوران برنامه کدام طرح می‌تواند منتخب قسمت یازدهم کارمانی باشد. همین حالا می‌توانید قسمت یازدهم کارمانی را تماشا کنید.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت دهم گذشت ...
قصه‌ی آدم‌ها و کسب‌وکارها در یک نقطه مشترک‌اند. موفقیت‌های بزرگ با قدم‌‌های بزرگ ولی محدود به‌وجود نمی‌آیند بلکه حاصل قدم‌های کوچک، اما پرشمار و پیوسته‌اند. در این قسمت از کارمانی دو طرح با پیش‌بینی سوددهی یکسان در برنامه حضور دارند و هر دو طرح یک ساله هستند. برای اطلاع از طرح منتخب این قسمت از برنامه هم‌اکنون می‌توانید قسمت دهم کارمانی را تماشا کنید.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت نهم گذشت ...
در این قسمت از رئالیتی‌شو کارمانی، شاهد ارائه دو طرح نوآورانه در عرصه سلامت غذایی هستیم. طرح‌هایی خلاق و هدفمند که چشم‌انداز روشنی از آینده تغذیه سالم را به تصویر می‌کشند. شرکت امیرکبیر پارتیکان با سرمایه درخواستی ۵ میلیارد تومان و شرکت ماکیان دام پارس با سرمایه درخواستی ۱۰ میلیارد تومان، شرکت‌کنندگان این قسمت از برنامه هستند. همین‌حالا می‌توانید قسمت نهم کارمانی را تماشا کنید.
پخش ویدیو
آنچه در قسمت هشتم گذشت ...
در این قسمت از کارمانی دو کسب‌وکار در حوزه تولید بستنی و واردات مواداولیه دربرنامه حضور دارند. یکی از این طرح‌ها سود پیش‌بینی شده ۴۴ درصد دارد و دیگری سوددهی ۴۳ درصد را پیش‌بینی کرده است. هر کدام از این دو طرح نقاط ضعف و قوت متفاوتی دارد که داوری با توجه به همین نقاط صورت می‌گیرد. برای اطلاع از طرح منتخب این قسمت از برنامه همین حالا کارمانی را مشاهده کنید.